Vælg en side

Kære foreningerne og brugere af FIUs anlæg

Her kan i læse om ændring af åbningstid, forhold og vilkår i juleferien på de enkelte FIU anlæg..

FrederiksbergHallerne og Jens Jessens vej

Indendørs

Frederiksberghallerne er ubemandede fra fredag den 22. december til og med tirsdag den 2. januar. I den periode, skal I selv lukke jer ind hvis I ønsker at træne.

  • Som udgangspunkt slettes alle tider i bookingsystemet den 25+26. december samt 1. januar. I må gerne genbooke, hvis I ønsker at benytte faciliteterne. Jeg sletter bookinger disse dage inden 1. december.
  • Jeres bookinger den 23+24+27+28+29+30+31. december og 2. januar lader jeg stå i systemet, men I skal i lighed med tidligere slette de tider I ikke skal bruge. Af hensyn til alles planlægning vil det være rart, at sletningen af tider, I ikke skal bruge, sker inden 6. december af hensyn til personaleplanlægning.

Udendørs

Der vil som udgangspunkt ikke blive tændt lys på banerne fra og med den 22. december til og med 2. januar. Skulle der være et enkelt tidspunkt, hvor det er en katastrofe for jeres forening, så tag fat i mig, så må vi få det løst.

  • Der vil som sædvanligt være adgang til fodboldomklædning med nøglebrik.

Kedelhallen, Hermeshallen, Bülowsvejhallen og Mariendalshallen

  • Kedelhallen har lukket fra den 22. december til og med den 1. januar.
  • Hermeshallen, Bülowsvejhallen og Mariendalshallen har lukket fra den 23. december til og med 1. Januar. Normale åbningstider fra den 2. Januar. Foreninger har kunnet søge om jule træningstider der har været nævnt i Brugergrupperne. Det er et krav at have en booking for at kunne benytte anlægget både i bemandet og ubemandet tidsrum.

Frederiksberg Idrætspark, Damsøbadet, Nandrupsvej Idrætsanlæg, Tre Falke Hallen og Bernard Bangs Allé

Alle anlæg vil være ubemandet en 23,24,25 & 26. december, samt 30, 31. december og 1. januar. I den periode vil det være et krav – udover at have en booking, at man kan gøre brug af ADK ( brug af elektroniske nøglebrikker).

Særligt for Tre Falke Hallen: ønsker man at gøre brug af ADK skal dette aftales med Halinspektøren, således der kan udleveres elektroniske nøglebrik og for at undgå at I alarmen sættes i gang.
Den 27,28 & 29. december vil anlægget være bemandet således:

  • 27. december kl. 08:00-23:00
  • 28. december kl. 08:00-23:00
  • 29. december kl. 08:00- 22:30

Alle foreninger har til opgave og ansvar, at tilrette sine bookinger i bookingsystemet, således de er retvisende for den reelle brug. Dette uagtet om anlægget er bemandet/ ubemandet og om I gør brug af ADK.

Administrationen

Kontoret holder lukket på telefon og mail fra fredag den 22. december til og med 1. januar 2024.

Vi er klar igen den 2. januar 2024.